Promovare Online2019-01-20T16:54:32+00:00

Servicii de promovare online

0%
Analiza
0%
Creatie
0%
Optimizare
0%
Rezultate

Despre nevoia de promovare online

Situația în mediul online este destul de gravă din două motive. Primul motiv este că mai mult de 50% din firmele active nu dețin un website, iar al doilea motiv este că cei care deja dețin un website nu îl promovează corect.

Totul pleacă de la necunoaștere sau de la mituri false precum cel legat de costuri. Propietarii de afaceri au impresia că ai nevoie de un buget mare pentru a te putea promova în mediul online. În realitate se pot gasi soluții pentru orice afacere indiferent de bugetul alocat pentru promovare.

Într-adevar, anumite oportunități de promovare sunt mai costisitoare decat altele dar întodeauna se poate gasi varianta ideala. Totul pornește de la o analiză pentru a identifica publicul ținta si posibilitatea prin care se poate ajunge ajunge la el. Pasul următor este testarea diferitelor campanii pentru a alege soluțiile care aduc rezultate imediate. La urma urmei, prin promovarea online se urmareste obținerea de rezultate în viitorul apropiat sau imediat.

Foarte multe agenții de marketing și publicitate sugerează că optimizarea SEO (search engine optimization) face parte din promovarea online. Nu putem contrazice acest lucru dar nici nu putem să fim de acord deoarece prin optimizarea SEO nu se obțin rezultate imediate.

Stiai ca…

  • Google produce 96% din totalul cautarilor efectuate de pe telefoanele mobile
  • Doar 22% dintre propietarii de afaceri sunt multumiti cu rata de conversie
  • Traficul organic are o rata de conversie de 5 ori mai buna decat cel rezultat din reclame platite
  • 50% dintre persoanele care cauta online tind sa viziteze un website pe care l-au mai vazut recent
  • 51% din cautarile online pe mobil au dus la descoperirea unui produs nou sau a unei companii noi
  • Un sfert din totalul cautarilor de pe mobil au sunt cautari care includ locatia exacta
  • Mai mult de 50% din cautarile locale de pe mobil au rezultat intr-o vizita in magazin urmatoarea zi
  • Peste 84% din utilizatorii de internet nu vor face cumparaturi pe un site nesecurizat
  • Folosirea unui videoclip de promovare pe pagina promovata poate creste conversia cu 86%
  • Continutul video atrage de 50 de ori mai mult trafic organic decat continutul in forma de text

* Statisticile sunt preluate de pe diferite website-uri de profil si au fost publicate in intervalul 2016-2018

Promovare Online

Promovare Online prin campanii CPC

CPC inseamna cost-per-click. Exista doua mari platforme pe care putem folosi acest tip de campanie: Google Adwords si Facebook. Cele doua platforme au un trafic enorm si sunt foarte populare, lucru care le face ideale pentru promovarea afacerilor indiferent de buget.
Platformele sunt diferite, dar sistemul de baza este acelasi, platim doar atunci cand cineva da click pe reclama noastra. Costul per click este influentat de rezultatele campaniei. Daca o campanie este prost optimizata, atunci costul o sa fie mai mare, deoarece rezultatele campaniei sunt proaste. In schimb daca o campanie este optimizata si produce rezultate bune, costul o sa fie scazut, din acest motiv este important ca de optimizarea campaniilor sa se ocupe cineve priceput.

  • Google Adwords – Putem sa alegem publicul tinta in functie de cuvintele cautate sau de locatia in care se afla. Exista posibilitatea sa tintim doar utilizatori care au nevoie de serviciile noastre de moment ce acele persoane deja cauta informatii despre acel serviciu. Sa luam drept exemplu cuvantul promovare. Atunci cand cineva cauta pe motorul de cautare Google cuvantul promovare ii este aratata o lista cu rezultate. In partea de sus si in partea de jos sunt afisate cate 3 reclame, iar la mijloc se afla 10 rezultate organice. Evident, majoritatea celor care cauta se opresc si dau click pe primele pozitii.
  • Facebook – Aici situatia este putin diferita, putem sa alegem publicul tinta in functie de varsta, statutul relatiei sau interese. Facebook, pe langa datele pe care le primeste de la utilizatori, foloseste si fisiere cookies prin care vede interesele utilizatorilor. In acest fel algoritmul Facebook plaseaza reclama noastra persoanelor care au un interes in serviciile noastre, si care se incadreaza in publicul nostru tinta.

Promovare Online prin campanii CPM

CPM inseamna cost-per-mile. Daca la campania CPC platim doar pentru clickurile primite, la campania CPM platim doar pentru impresii, indiferent daca utilizatorii dau click pe reclama sau nu. De obicei plata este calculata la fiecare 1000 de impresii. Acest tip de campanie este benefic atunci cand dorim sa facem un brand cunoscut. Este cunoscut faptul ca persoanele tind sa apeleze mai des la brandurile care le sunt cunoscute si le inspira mai multa incredere.

Este considerata impresie momentul in care reclama a fost incarcata pe pagina, chiar daca uneori reclama poate sa nu fie observata de utilizator. Pentru a evita astfel de situatii este important ca mesajul transmis sa fie clar, iar grafica folosita sa fie atragatoare.

Costul pentru astfel de campanii este mult mai mic, decat pentru alte tipuri de campanii. Totusi, pe langa cunoasterea brandului este posibil sa obtinem si vanzari din acest tip de promovare.

Promovare Online prin Social Media

Social media este un colos pentru marketing si cuprinde site-uri precum Facebook, Twitter, Instagram, Pinterest. Prin promovarea in social media nu intelegem doar campanii CPC sau CPM deoarece exista nenumarate oportunitati. Cel mai important factor al acestei promovari este faptul ca ne construim o relatie de durata cu persoane care au un interes in produsele noastre. Acest lucru este foarte util deoarece platim o singura data pentru a creea legatura cu acele persoane interesate si ulterior putem sa comunicam gratuit.

Pe langa stabilirea proprilor pagini pe aceste retele sociale, putem sa apelam si la pagini deja existente. Exista pagini si grupuri create de persoane care sunt pasionate de anumite domenii si sunt interesati de posibilitatea de a obtine un venit suplimentar. Intradevar, identificarea acestor pagini consuma timp dar rezultatele sunt foarte multumitoare de cele mai multe ori, deoarece pretul pentru aceste promovari sunt destul de mici.

Promovare Online prin Afiliere

Afilierea este foarte benefica atunci cand avem de vandut produse deoarece  nu mai avem costuri suplimentare. Prin afiliere platim un comision la fiecare vanzare realizata, fara sa avem alte costuri de marketing. In acest fel stim inca de la inceput care sunt costurile pentru vanzarea unui produs.

In Romania exista cateva platforme de afiliere foarte folosite, printre care Profitshare si 2Performant. Cu toate acestea, noi oferim solutii independende de afiliere, pornind de la gestionarea afiliatilor pana la plata comisioanelor.

Promovare Online prin Video Marketing

Reclamele video nu trebuie sa apara doar la televizor. Marea majoritate a utilizatorilor de internet prefera mai mult sa urmareasca continutul video decat sa citeasca articole. Acest lucru este foarte benefic si deschide noi oportunitati pentru promovarea online.

Costurile de promovare pentru acest tip de campanie sunt destul de scazute si rezultatele obtinute sunt de cele mai multe ori foarte bune. Chiar daca multe persoane au impresia ca este nevoie de un buget foarte mare pentru crearea unui videoclip de promovare, acest lucru este fals. Exista posibilitatea de a crea un videoclip de promovare exceptional doar folosind imagini sau texte.

Promovare Online prin Email Marketing

Mentinerea unei legaturi cu fosti sau potentialii clienti este foarte benefica pentru o afacere. O baza de date a utilizatorilor este foarte importanta pentru succesul unei afaceri. Un mare avantaj al acestei metode de promovare este costul foarte scazut, deoarece avem costuri doar pentru atragerea utilizatorilor, ulterior, fiecare campanie de promovare este fara costuri.

Rata de succes a acestor campanii este foarte mare, in special atunci cand relatia cu cei inscrisi pe lista este frecventa.

ALEGE SA ITI PROMOVEZI AFACEREA INTELIGENT

O scurta discutie cu noi te va ajuta sa iei cea mai buna decizie pentru viitorul afacerii tale

Contacteaza-ne acum